Ajankohtaista
 

08.02.2018

Kaikille asiakkaille energialasku helmikuussa

Laskutusjärjestelmämme uudistuu ja tästä johtuen kaikki asiakkaamme tulevat saamaan sähkö- ja kaukolämpölaskut helmikuun aikana. Laskutusrytmi palautuu maaliskuussa ennalleen ja jatkossa laskut lähetetään tuttuun tapaan neljä, kuusi tai kaksitoista kertaa vuodessa - asiakkaan oman valinnan mukaan.

 

Laskutusuudistus ei vaikuta asiakkaan valitsemaan maksutapaan. Lähetämme laskut edelleen asiakkaan valinnan mukaan e-laskuna verkkopankkiin, yrityksen verkkolaskuna, paperisena postitse tai suoramaksuna.

 

Jos helmikuun poikkeava laskutusrytmi aiheuttaa maksuvaikeuksia, pyydämme ottamaan yhteyttä Pohjoista voimaa -asiakaspalveluumme puh. 08 5584 3100 (pvm/mpm) ma-to klo 8-18 ja pe klo 9-16. Vastaamme viesteihin myös Facebookissa arkisin klo 9-15 www.facebook.com/pohjoistavoimaa.

 

Lisätietoja lasku-uudistuksesta saat maaliskuusta alkaen uudelta laskultasi sekä laskutuksemme hoitavan Oulun Sähkönmyynti Oy:n verkkosivuilta osoitteesta www.oulunenergia.fi/laskutus. Verkkosivulle päivitetään helmikuun aikana vinkkejä laskun maksamiseen sekä muun muassa uudistetun laskun lukuohjeen.